مقاله

بسته بندی مراسم

 

یکی از مصارف کاربردی بسته بندی ، بسته بندی جهت پذیرایی در مراسم ها و eventها می باشد . همانطور که میدانیم یکی از قسمت های جدایی ناپذیر هر event ، مراسم یا کنفرانسی ، پذیرایی آن می باشد . پذیرایی شکیل و در یک بسته بندی خوب می تواند حس خوب احترام به مخاطب را به مدعوین شما القا کند .

برای مشاهده محصولات روی لینک روبرو کلیک نمایید : محصولات

ما در مجموعه ماهنشان پک تولید کننده انواع جعبه و بسته بندی مناسب مراسم های شما هستیم.

بسته بندی جهت مراسم های مختلف باید خصوصیات متفاوتی داشته باشد:

  1. بسته بندی جهت مراسم های رسمی مانند کنفرانس ها ، event ها و امثال آن
  2. بسته بندی جهت مراسم های عروسی و ختم

در مورد اول که جعبه جهت کنفرانس ها می باشد ظاهر زیبا و فاخر، کیفیت بالای بسته بندی و چاپ مشخصات و برند شما همگی می تواند موجب تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان شما باشد برای این منظور ما در ماهنشان پک توانایی چاپ مشخصات ،  برند شما و همچنین تولید جعبه در ابعاد اختصاصی شما و ارایه با کیفیت ترین بسته بندی مد نظر شما  را دارا هستیم.

در مورد دوم هم با توجه  به وجود جعبه آماده فروش می توانیم در سایز های مختلف و در کم ترین زمان اقدام به ارسال جعبه مناسب مراسم شما  به سراسر کشور نماییم .

بهترین بسته بندی برای مراسم ، بسته بندی ای است که اولا کیفیت خوب ثانیا ابعاد مناسب ظرف شما را داشته باشد و بتواند حس خوبی را به مخاطب شما القا کند.

برای اطلاع از نحوه ی درست انتخاب جعبه ی مناسب به مقاله چگونه پک غذای بیرون بر خود را داشته باشیم ؟ مراجعه نمایید.

همکاران ما همه روزه از شنبه تا پنج شنبه به غیر از روز های تعطیل و جمعه آماده ارایه مشاوره فنی و رایگان به شما مشتریان گرامی می باشند.

شماره تماس دفتر فروش : 02144142408